Ceai Yerba Mate Amanda

Informatii despre ceaiul mate.
Am vazut ieri o reclama la un ceai numit ceai mate sau yerba mate de la Amanda. Eram curioasa la ce e bun si la ce se foloseste asa ca am cautat un prospect sa aflu cateva detalii.



Am aflat ca, ceaiul yerba mate este folosit pentru ca; este un antioxidant puternic, imbunatateste activitatile mentale, creste energia si te ajuta sa te concentrezi.

De aceea e indicat elevilor, studentilor si personaleor care au o munca care necesita multa atentie. Ceaiul contine mateina care este ca si cofeina stimuland sistemul nervos, creste rezistenta in caz de oboseala fizica si mentala, e recomandat si in caz de depresie pentru ca imbunatateste starea de spririt.

In compozitia ceaiului mate gasim vitamine B1, B2, Vitamina C, vit A, colina, caroten, riboflavonoide, acid pantotenic, inozitol, aminoacizi care scad colesterolul din sange.

Am cautat sa vad cat costa ceaiul yerba mate si am vazut ca o cutie are un pret de 12 lei.
Pentru cei care vor sa cumpere, gasesc ceai mate in plafare si magazine naturiste dar si pe internet

As dori cateva pareri despre ceaiul mate de la cei care deja au baut acest ceai.....

Niciun comentariu:

...
Introdu orice termen de cautat, ca de exemplu "tonic cardiac", sau "reduce glicemia", sau orice afectiune sau expresie medicala a unei afectiuni, si da clic pe »Cautare«

Caută în acest blog