Totul despre ceaiul de slabit Swan

Zilele trecute a aparut in oferta saptamanala Kaufland, reclama la un ceai de slabit numit ceai "Swan Slimming Tea".

Tradus in limba romana, "swan" inseamna lebada. Pentru ca acest blog e despre ceaiuri, am considerat ca voi scrie un articol cu informatii detaliate despre acest ceai nou de slabit.

Ce beneficii are ? Prospectul scrie ca :

- elimina surplusul de apa din organism
-  opreste senzatia de foame ce apare mereu in timpul dietei
- ajuta la slabire si la mentinerea siluetei suple
- iti da energie


- arde straturile de grasime depuse
- scurteaza timpul de stagnare a bolului alimentar in colon (accelereaza tranzitul intestinal)

Ceaiul e facut in China si distribuit in Romania de firma Bis-Nis srl. O cutie contine 30 de plicuri. Ambalajul este verde.

Cum se tine cura de slabire cu ceaiul Swan ? Administrearea se face sub forma de cura, adica se tine cam 3-4 saptamani, dupa care trebuie sa tii pauza 1-2 saptamani.

Cum se consuma ceaiul Swan ? Zilnic se recomanda sa bei cate 2-3 cani din acest ceai. Ultima cana se bea inainte de culcare. NU depasiti doza recomandata !

Ce contraindicatii are ? E interzis acest ceai de slabit copiiilor si adolescentilor sub 18 ani. Nici in perioada de sarcina sau alaptare nu se poate folosi la slabit ! Este indicat doar pentru adulti.

poza ceaiului swan care elimina surplusul de kilograme
Cutia verde ceai pt slabit Swan
Poate provoca reactii alergice ? Persoanele care au alergie la ingredientele ceaiului trebuie sa evite acest mod de slabit. Cine urmeaza tratament medicamentos sau sufera de afectiuni cronice grave, sa se consulte cu medicul inainte de a incerca slabirea cu acest ceai.

Cum se prepara ceaiul Swan ? Intr-o cana se pune 1 plic peste care se toarna apa clocotita, cam 200-300 ml. Se acopera 5 minute dupa care se bea.

Ce ingrediente contine ? In compozitia ceaiului sunt urmatoarele plante medicinale: frunze de ceai verde (lat. Camelia sinensis), frunze de senna (lat.Cassia angustifolia), frunze de lotus (lat.Nelumbo nucifera), radacina de ginseng siberian (lat. Eleutherococcus senticosus), frunze de lamaita (numite in latina Cymbopogon citrates), frunze de perila (lat. Perilla frutescens), frunze de Diospyros kaki, frunze de gulan denumita si jiaogulan, planta nemuririi sau ginseng cu 5 frunze, numele latin este Gynostemma pentaphyllum.

Cat costa ceaiul de slabire Swan ? O cutie are un pret de aproximativ 4 lei.

Unde gasesc sa cumpar ceai Swan ? Se poate cumpara in magazinele mari, tip hipermarket. De ex. il puteti cumpara la Kaufland in zona rafturilor de ceaiuri. Momentan e la promotie adica daca iei 2 cutii primesti 15% reducere adica in loc de 9,72 de lei platesti doar 8,26 lei (e posibil sa fi fost promotie doar in magazinul in care l-am vazut noi... vedeti si voi).
Online il puteti comanda direct de la acest site cu ceaiuri si produse naturiste.

Cine a slabit cu acest ceai Swan ? L-ati incercat ? Ati observat efecte adverse ? In cat timp si cate kg ati reusit sa slabiti? Asteptam pareri si comentarii pe forum sau in casutele de comentarii de sub articol, respectiv, pe pagina de facebook a blogului.

10 comentarii:

Unknown spunea...

Eu il beau de vreo luna ajuta la digetie si este foarte aromat, are un gust foarte bun

Unknown spunea...

Cat pot slabi

Blogger spunea...

Cat vrei. Doar sa te tii, ca slabitul sanatos nu este un miracol de peste noapte.

Unknown spunea...

Buna.eu il beau de o saptamana ..tot de atunci am renuntat si la paine si am slabit 2 kg(intr o sapt.) fara prea mari eforturi..acum nu stiu daca de la ceai sau de la faptul ca am renuntat la paine..dar o sa continui aceasta cura.

Blogger spunea...

@ "Unknown spunea...
Buna.eu il beau de o saptamana ..tot de atunci am renuntat si la paine si am slabit 2 kg(intr o sapt.) fara prea mari eforturi..acum nu stiu daca de la ceai sau de la faptul ca am renuntat la paine..dar o sa continui aceasta cura."

Felicitari.
Sa nu te lasi.

Unknown spunea...

eu am inceput de azi sa beau acest ceai. O sa va tin la curent cu noutatile

Unknown spunea...

Și eu îl beau din 31 și nu mă mai simt balonată și mă simt bine sa vedem daca și slăbesc.

zolex spunea...

Il beau de ceva vreme si cel putin pe mine ma ajuta mult, deja am slabit putin si plus de asta ma simt foarte bine, fresh si energic cea ce se datoreaza si ceaiului dar pe langa el mai fac si miscare si aleg cu grija ce mananc. Recomand!

Unknown spunea...

Eu am inceput de amu sara

Unknown spunea...

Bună eu azi mi-ai cumpărat ceai Nustiu daca ma va ajuta dar incerc

...
Introdu orice termen de cautat, ca de exemplu "tonic cardiac", sau "reduce glicemia", sau orice afectiune sau expresie medicala a unei afectiuni, si da clic pe »Cautare«

Caută în acest blog